Thursday, March 4, 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

O ΟΣΚ

Κύριε διευθυντά

Κατά δημοσιεύματα εφημερίδας, ο γενικός επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης ζητάει παρέμβαση εισαγγελέα στον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων, ΟΣΚ, επειδή από τη μετατροπή του σε Α.Ε. (το 2006), μέχρι το 2008, αύξησε το προσωπικό του κατά 50%, αύξησε μισθούς και επιδόματα κατά 200%, πλήρωσε 70% περισσότερο για υπερωρίες και 140% περισσότερο για έξοδα μετακινήσεων. Κατά τους ισχυρισμούς του κ. Στέφανου Μάνου σε πρόσφατο άρθρο του, η Φινλανδία που βρέθηκε να έχει την παγκόσμια καλύτερη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έχει μόνο το ένα τέταρτο (25%) των εκπαιδευτικών της Ελλάδας!!! Μάλιστα δε αυτό χωρίς να υπολογίσει κανείς τους εκπαιδευτικούς της φάμπρικας των φροντιστηρίων. Ετοιμαζόμαστε δε στην Ελλάδα, εν μέσω δημοσιονομικής κρίσεως, αντί να απολύσουμε, να προσλάβουμε και άλλους 7.000!!!

Περισσότεροι εκπαιδευτικοί απ’ όσους χρειάζονται, σημαίνει και περισσότερες αίθουσες διδασκαλίας, ντουβάρια γενικότερα. Το προσφιλές επιχείρημα των τάξεων με λίγους μαθητές, στο όνομα της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης, αποδεικνύεται αίολο. Στη δεκαετία του ’60 πηγαίναμε στα σχολεία μας με 60 κι 70 άτομα στην τάξη και δεν νομίζω να μείναμε αγράμματοι. Σημειωτέον ότι οι γονείς των μαθητών του ’60 ήταν στατιστικά λιγότερο μορφωμένοι, απ’ ό,τι οι σημερινοί. Ο μέσος σημερινός αριθμός μαθητών ανά τάξη (τμήμα) υποθέτω θα πρέπει να είναι πολύ κάτω από 20. Τα πανάκριβα και καλύτερα(;) ιδιωτικά σχολεία ακούω ότι έχουν πάνω από 30 μαθητές ανά τμήμα. Ο νόμος ορίζει μέγιστο 35. Αν πράγματι χρειάζεται κάπου να χτίσουμε κάποιες αίθουσες διδασκαλίας ή και ολόκληρα σχολεία δεν μπορεί το υπουργείο Παιδείας (ή η αντίστοιχη νομαρχία) να τα κάνουν όπως κάνουν κτίρια όλα τα άλλα υπουργεία; Χρειάζεται να έχουμε ειδικό φορέα; Nομίζω ότι πρέπει να κλείσουμε τον ΟΣΚ «χθες».

Σακης Γαλιγαλης, Παπάγου
Eκτύπωση | e-mail


Τελευταία Νέα















O ΟΣΚ

Κύριε διευθυντά

Κατά δημοσιεύματα εφημερίδας, ο γενικός επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης ζητάει παρέμβαση εισαγγελέα στον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων, ΟΣΚ, επειδή από τη μετατροπή του σε Α.Ε. (το 2006), μέχρι το 2008, αύξησε το προσωπικό του κατά 50%, αύξησε μισθούς και επιδόματα κατά 200%, πλήρωσε 70% περισσότερο για υπερωρίες και 140% περισσότερο για έξοδα μετακινήσεων. Κατά τους ισχυρισμούς του κ. Στέφανου Μάνου σε πρόσφατο άρθρο του, η Φινλανδία που βρέθηκε να έχει την παγκόσμια καλύτερη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έχει μόνο το ένα τέταρτο (25%) των εκπαιδευτικών της Ελλάδας!!! Μάλιστα δε αυτό χωρίς να υπολογίσει κανείς τους εκπαιδευτικούς της φάμπρικας των φροντιστηρίων. Ετοιμαζόμαστε δε στην Ελλάδα, εν μέσω δημοσιονομικής κρίσεως, αντί να απολύσουμε, να προσλάβουμε και άλλους 7.000!!!

Περισσότεροι εκπαιδευτικοί απ’ όσους χρειάζονται, σημαίνει και περισσότερες αίθουσες διδασκαλίας, ντουβάρια γενικότερα. Το προσφιλές επιχείρημα των τάξεων με λίγους μαθητές, στο όνομα της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης, αποδεικνύεται αίολο. Στη δεκαετία του ’60 πηγαίναμε στα σχολεία μας με 60 κι 70 άτομα στην τάξη και δεν νομίζω να μείναμε αγράμματοι. Σημειωτέον ότι οι γονείς των μαθητών του ’60 ήταν στατιστικά λιγότερο μορφωμένοι, απ’ ό,τι οι σημερινοί. Ο μέσος σημερινός αριθμός μαθητών ανά τάξη (τμήμα) υποθέτω θα πρέπει να είναι πολύ κάτω από 20. Τα πανάκριβα και καλύτερα(;) ιδιωτικά σχολεία ακούω ότι έχουν πάνω από 30 μαθητές ανά τμήμα. Ο νόμος ορίζει μέγιστο 35. Αν πράγματι χρειάζεται κάπου να χτίσουμε κάποιες αίθουσες διδασκαλίας ή και ολόκληρα σχολεία δεν μπορεί το υπουργείο Παιδείας (ή η αντίστοιχη νομαρχία) να τα κάνουν όπως κάνουν κτίρια όλα τα άλλα υπουργεία; Χρειάζεται να έχουμε ειδικό φορέα; Nομίζω ότι πρέπει να κλείσουμε τον ΟΣΚ «χθες».

Σακης Γαλιγαλης, Παπάγου
Eκτύπωση | e-mail


Τελευταία Νέα

O ΟΣΚ

Κύριε διευθυντά

Κατά δημοσιεύματα εφημερίδας, ο γενικός επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης ζητάει παρέμβαση εισαγγελέα στον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων, ΟΣΚ, επειδή από τη μετατροπή του σε Α.Ε. (το 2006), μέχρι το 2008, αύξησε το προσωπικό του κατά 50%, αύξησε μισθούς και επιδόματα κατά 200%, πλήρωσε 70% περισσότερο για υπερωρίες και 140% περισσότερο για έξοδα μετακινήσεων. Κατά τους ισχυρισμούς του κ. Στέφανου Μάνου σε πρόσφατο άρθρο του, η Φινλανδία που βρέθηκε να έχει την παγκόσμια καλύτερη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έχει μόνο το ένα τέταρτο (25%) των εκπαιδευτικών της Ελλάδας!!! Μάλιστα δε αυτό χωρίς να υπολογίσει κανείς τους εκπαιδευτικούς της φάμπρικας των φροντιστηρίων. Ετοιμαζόμαστε δε στην Ελλάδα, εν μέσω δημοσιονομικής κρίσεως, αντί να απολύσουμε, να προσλάβουμε και άλλους 7.000!!!

Περισσότεροι εκπαιδευτικοί απ’ όσους χρειάζονται, σημαίνει και περισσότερες αίθουσες διδασκαλίας, ντουβάρια γενικότερα. Το προσφιλές επιχείρημα των τάξεων με λίγους μαθητές, στο όνομα της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης, αποδεικνύεται αίολο. Στη δεκαετία του ’60 πηγαίναμε στα σχολεία μας με 60 κι 70 άτομα στην τάξη και δεν νομίζω να μείναμε αγράμματοι. Σημειωτέον ότι οι γονείς των μαθητών του ’60 ήταν στατιστικά λιγότερο μορφωμένοι, απ’ ό,τι οι σημερινοί. Ο μέσος σημερινός αριθμός μαθητών ανά τάξη (τμήμα) υποθέτω θα πρέπει να είναι πολύ κάτω από 20. Τα πανάκριβα και καλύτερα(;) ιδιωτικά σχολεία ακούω ότι έχουν πάνω από 30 μαθητές ανά τμήμα. Ο νόμος ορίζει μέγιστο 35. Αν πράγματι χρειάζεται κάπου να χτίσουμε κάποιες αίθουσες διδασκαλίας ή και ολόκληρα σχολεία δεν μπορεί το υπουργείο Παιδείας (ή η αντίστοιχη νομαρχία) να τα κάνουν όπως κάνουν κτίρια όλα τα άλλα υπουργεία; Χρειάζεται να έχουμε ειδικό φορέα; Nομίζω ότι πρέπει να κλείσουμε τον ΟΣΚ «χθες».

Σακης Γαλιγαλης, Παπάγου
Eκτύπωση | e-mail


Τελευταία Νέα

No comments: